sâmbătă, 3 septembrie 2011

Un nasture

 Pentru ca in ultimul timp nu am mai scris nimic aici din diverse motive (printre care si lenea)...m-am decis acum sa mai scriu cate ceva dupa ce mi-am desfacut o bere rece (la 0.33 ml ca cei' prea mult strica).
  Si ca sa nu mai trag de timp ca si asa am asteptat destul 41 de saptamani .....cu multumirile si aprecierile de rigoare indreptate spre Teo .............vi-l prezint pe Nasture:
   Pentru ca inafara de imaginea nasturelui nici numele nu era foarte sigur....acum se stie clar ca il va chema Mihnea Alexandru. Nu vreau sa scriu mai mult despre acest personaj "viitor" principal pentru ca inca nu il cunosc, dar toate la timpul lor.
   Multumesc Teo

2 comentarii:

  1. babyyyyyyyyyyyy....... ma holbez de cateva ore la poza asta......sper sa treaca timpul repede si cu sanatate muuulta pana sa vin la voi ..... ''bebelusule stiu ca esti fericit asa cu mamica ta si ca abia astepti sa il vezi si pe taticul tau dar mai sunt cateva persoane care te iubesc muuuult si vor sa te vada repede '' antonia si ionut

    RăspundețiȘtergere
  2. ma simt mandru ca sunt bunicul tau , iti multumesc ca ai ales sa fii nepotul meu si mai ales le multumesc parintilor tai . te iubesc mult de tot . bunicul de la Comanesti si nu numai{Carmen}

    RăspundețiȘtergere