marți, 21 iunie 2011

Carcassonne - etapa locala Brasov -

  De data asta voi incepe cu sfarsitul povestii...si anume :
  Concursul a fost organizat duminica iar locul obtinut de mine la finalul concursului a venit ca un premiu la exact un an de la casatorie.
  Ziua a inceput destul de bine desi in aer plutea nelinistea si caldura inaintea concursului, ca dovada ca nu numai noi am fost afectati de tensiunea evidenta

 Evenimentul a avut loc in ceainaria prietenilor nostrii de la Ceai et caetera, incepand cu ora pranzului
  Au fost 18 concurenti din care 5 fete (imi pare rau ca Teo si cu Dana nu au reusit sa "scoata" un rezultat mai bun).
Pe parcursul celor 3 meciuri jucate de fiecare data cu adversari diferiti am reusit sa intru treptat intr-o anume stare de concentrare in asa fel incat sa pot practica un joc bun (dupa parerea mea). A fost exact asa cum trebuia sa fie...adica.....primul joc a fost unul de incalzire (a fost usor pentru ca adversarul meu mai jucase inaintea concursului un singur joc de Carcassonne.....cred ca are destul potential pentru a fi un bun jucator)

.....dar incepand cu al doilea meci a trebuit sa joc asa cum stiam eu mai bine...si rezultate au fost chiar bune as putea spune. Cu toate ca am jucat "neprieteneste" cred ca fiecare joc a fost cinstit si plin de fair-play. Ultimul joc din cele 3 a fost si cel mai complicat, pentru ca pe tot parcursul jocului am fost in spatele adversarului...dar am reusit sa termin invingator la 3 puncte in fata (cee ce este destul de putin). Si scorul ultimei partide a aratat ca a fost o "inclestare", niciunul din noi nereusind sa treaca de 100 de puncte.
 Per total am castigat 3 meciuri din tot atatea partide jucate si m-am clasat pe locul 2...dupa cum bine atesta si diploma mai sus atasata. Primii 4 clasati din cei 18 concurenti au avut fiecare cate 3 victorii diferenta facandu-se doar la punctajul cu care a castigat fiecare concurent.
  Surpriza cea mai mare pentru mine a fost faptul ca Andrei a terminat concursul in spatele meu......reusind sa prinda podiumul (adica a luat locul 3 in concurs)...Felicitari pentru prestatie!
  Premiile au fost in aceeasi nota cu jocul...si anume locul intai a primit editia aniversara Carcassonne (de la 10 ani de cand a fost inventat jocul).....locul 2 (adica eu) mi-am ales "Carcassonne jocul de carti" asa cum scrie in toate articolele pe net...cu exceptia faptului ca nu este Joc de Carti...este Joc cu Zaruri. Locul 3 (adica Andrei) a primut jocul normal de Carcassonne cu o extensie (exclusiv in limba romana). Incepand cu locul 4 si terminand cred cu locul 8 fiecare clasat a primit un mouse pad cu diferite imagini din joc.








 Multumesc organizatorilor pentru ca s-au descurcat exact asa cum trebuia , Multumesc si jucatorilor pentru ca au fost la inaltimea concursului.....singur aspect care as fi vrut sa se intample este faptul ca nu am reusit sa joc nici un meci cu vre-unul din primii 3 clasati (inafara de mine).
  Am uitat sa mentionez ca primii 5 clasati merg in Finala Campionatului National de Carcassone ce se va organiza la Cluj pe 8 Octombrie (iar castigatorul finalei va merge in Finala Campionatului Mondial - in Germania)
  O experienat placuta la aniversarea zilei de un an de la casatorie
  Si binenteles pentru ca a fost o aniversare si am castigat si un premiu...vreau sa dedic acest loc 2 precum si premiul aferent "sotiei" mele TEO precum si viitorului Tzache.
  Multumesc.

3 comentarii:

  1. deci multumiri si noua..ca am participat si le-am pus "betze'n roate concurentilor" cu care am jucat noi, astfel ei obtinand un punctaj mai mic si avantajandu-va pe voi........am fi putut sa ne comparam "puterile" doar daca am fi jucat cu noi intre noi..nu asa aleator....

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!

    Presupun ca acest mod de desfasurare practicat la aceste campionate vine din faptul ca implica si o partea aleatoare care iti poate fi total defavorabila uneori.

    Poate organizam la un moment dat un concurs in stil piramidal ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ar fi fain sa mai organizati concursuri cu Catan, Carcassonne si Ticket to Ride....cred ca ar prinde...dar nu pot spune nu , nici unui concurs de carcasonne cu tablou de concurs ca la tenis.

    RăspundețiȘtergere