luni, 21 februarie 2011

Un nou sport la orizont

   Nu am mai scris de ceva vreme, desi am destule subiecte pe care le voi aborda in urmatoarele zile...ca de exemplu: cum arata personajul care ma va face pe mine Tata sau noul sport pe care am inceput sa il practic = BOX (deocamdata doar box....in viitor se va transforma in Kick-boxing).
   Dar sa revin la subiectul cel mai recent...si anume....am participat aseara (ca suporter al echipei brasovene) la un meci de hochey pe gheata. Sincer am fost destul de reticient in legatura cu atmosfera din tribune avand o vedere de ansamblu in comparatie cu ceea ce se intampla in tribune la noi in Romanica, la un meci de fotbal. Am fost complet uimit....mult mai klumea decat m-as fi asteptat ca poate fi la un meci de Hochey pe gheata...si anume: avem un patinoar acoperit care arata de toti banii (investiti)....sau hai sa zicem nu chiar de toti, dar de o mare parte din ei.....conditiile atat pentru suporteri cat si pentru jucatori sunt la un nivel destul de ridicat daca nu chiar peste medie (sa rezum...cred ca e cel mai bun patinoar din Romania ca si standarde). 
   In ceeea ce priveste meciul in sine si suporterii situatia de aseara a fost in felul urmator: am realizat ca exista romani care se pot comporta si civilizat la un meci (dar nu de fotbal), atmosfera a fost chiar peste asteptari.....surprinzator de multi oameni pentru un sport atat de putin mediatizat, sustinatori destul de multi in galerie...desi cam toti am facut parte din aceeasi galerie chiar daca am venit pentru prima data la meci, multi oameni cu familiile (neveste, copii), toata lumea surprinzator de civilizata (parca am trait aseara pret de vreo 3 ore in alta tara)...fara injuraturi, batai sau alte porcarii de genu' asta......si intr-adevar nu iti e jena sa vii si cu persoane de sex feminin la un asemenea meci...in concluzie merita vazut si apreciat un astfel de eveniment de toata lumea....barbati, femei, copii, catei, purcei...etc.
   Ca si meci ...cum sa va spun....din punctul meu de vedere, ca om ce vine prima oara la un meci de hochey pe gheata, Live am cazut intr-o boala cred ca destul de tipica pentru barbati ....adica de fiecare data cand se strang mai multi intr-un loc trebuie sa existe niste "campioni la datul cu parerea" (cred ca aseara am fost unul dintre ei)....desi nu stiam 100% regulile corect tot am avut multe de comentat in privinta stilului de joc.
   Echipa Brasoveana "Fenestela 68" a fost condusa dupa prima repriza cu 1-0 dupa cum se poate vedea si in poza de mai jos (data viitoare imi aduc aparatu de acasa....nu mai fac poze cu telefonu mobil).
   A doua repriza a fost cred ca cea mai mediocra pentru noi (ca si formatie).....am avut un mare avantaj pret de vreo 4 minute in care am jucat 5 contra 3 (2 eliminari la Steaua) si nu am reusit sa egalam situatia pe tabela de scor......ba mai mult in momentul in care sa echilibrat balanta jucatorilor am primit un gol destul de penibil la o greseala de portar...si astfel sa terminat a doua repriza cu avantajul de 2 goluri pentru formatia adversa.
  In Repriza a 3-a m-am dezlantuit si am inceput sa le povestesc celor ce au fost aseara cu mine despre "un gol de onoare" care surprinzator a si venit destul de repede...si astfel am reintrat in meci cu o posibilitate de egalare. A doua poveste cu "cel de-al 2-lea gol de onoare" a avut deasemenea in rezultat pe masura.....am egala in ultimul minut de joc... o atmosfera foarte faina...toata sala in picioare cu aplauze si sustineri....iar in momentul in care am egalat a fost ISTERIEEEEE.
  In repriza de prelungiri am uitat de povestea cu "cel de-al 3-lea gol de onoare" si din pacate echipa adversa a inscris....si asa am pierdut in prelungiri cu 2-3......dar cu toate astea a meritat experienta de a fi pe un "stadion" (si nu de fotbal) unde sa iti poti canaliza energia pentru sustinerea echipei tale in detrimentul huiduielii si denigrarii echipei adverse.
  Per total o experienta mai mult decat pozitiva la care merita luat parte chiar si ca spectator care nu are habar de reguli sau de sport in general.
  Maine avem din nou meci acasa cu Galatiu'....ma duc sa vad si eu o victorie. Meciu incepe la 19:00 la patinoarul Tractoru si un bilet costa 10 ron (nu mi se pare deloc mult).
  In concluzie merita vazut un asemenea sport si pentru cine poate (eu nu)...chiar practicat.

2 comentarii:

  1. La cat esti de... "contra" roman-i-sme..m-am bucurat ca ai gasit si ceva care se face intr-un mod manierat...astept urmatoarele impresii...si recomand sa mai iesi in lumea autohtona...poate iti mai schimbi din pareri...

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi orice sport pe orice arena/ stadion este destul de civilizat , cu EXCEPTIA fotbalului, si totusi fotbalul e cel mai apreciat...si cu cei mai multi spectatori....ciudata treaba..
    Dar noi vom ingrosa randurile celor ce aleg sa fie spectatori pe arene si in tribune CIVILIZATE

    RăspundețiȘtergere