sâmbătă, 26 februarie 2011

Am pierdut dar nu a fost chiar atat de rau

   Prima data cand am participat la un meci de hochey (ca si spectator) , a fost duminica trecuta la meciul pierdut cu Steaua in prelungiri. De data asta sunt la cel de-al treilea meci ca si participare in tribune si pot spune ca in fiecare meci am jucat din ce in ce mai bine.
   Cu toate ca am pierdut aseara impotriva celor de la Ciuc cu 4-6 cred totusi ca am jucat bine.....dar ca si in meciul cu Galati si Steaua am luat 2 goluri pe niste greseli destul de mari in defensiva (aproape date gratis adversarilor). Deasemenea cred ca avem mult de lucrat la un joc cu adevarat ofensiv atunci cand avem avantajul unei eliminari.....ce sa mai zic atunci cand jucam 5 contra 3 pret de vreo 4 minute si nu reusim sa inscriem deloc. Oricum am aratat ca se poate juca bine dar mai avem de lucrat la partea de atentie. Am ajuns si aseara in tribune cu aparatul si ce se vede mai jos este rezultatul....din nou nu prea sunt multumit de calitatea pozelor...dar o sa incerc sa imi imbunatatesc tehnica pe viitor (exact ca si echipa)






 


















   Deasemenea dupa meciul de aseara am convenit cu baietii cu care am fost la meci sa ne schimbam tactica de abordare a unui meci.....adica sa trecem la o sustinere avansata a echipei brasovene cu banere, trompete si anumite lozinci inofensive deale lu' Andrei. Pentru oamenii care poate citesc randurile astea (si au fost aseara la meci) va spun ca Andrei este singurul om de aseara care a "inbarbatat" echipa Brasoveana in gura mare si cat se poate de civilizat ("inca 2 goluri baietiiiiiii")......inafara de el noi ne-am rezumat la a vedea meciul chiar foarte linistiti cu aplauze cand a fost cazul si fara huiduieli....chiar daca am stat in spatele suporterilor de la Ciuc.
   Per total o experienta foarte faina despre care o sa mai relatez la urmatorul meci de acasa....adica in semifinala cu Steaua.

4 comentarii:

  1. o sa-ti copiez ultima poza, si mi-o postez pe facebook, ma vad si eu in ea :P

    RăspundețiȘtergere
  2. AR TREBUI SA FACI O POZA PANORAMICA...CU INTREAGA TRIBUNA, SA SE REGASEASCA TOTI SUSTINATORII PREZENTI...MULTUMESC, IULIANA

    RăspundețiȘtergere
  3. La urmatorul meci acasa o sa incerc si o poza panoramica...mersi de idee

    RăspundețiȘtergere