miercuri, 23 februarie 2011

Am invins

   Asa cum as scris ieri, azi am mers sa vad si eu o victorie.....si asa a fost : Fenestela68 (6) - Dunarea Galati (3). Am fost si cu Teo la meci ca sa vada si ea cam cum e in tribune......si am pus si un pariu ca bate azi Brasovu....pe o supa la restaurantul chinezesc.Ca o paranteza la paranteza.....nu prea inteleg managementul celor de la patinoar = adica pentru ce nu ati avea de vanzare ceva cald = ceai, intr-un loc in care este frig?
    Dar sa revenim....si tot asa cum am scris tot ieri, mi-am adus si aparatu cu mine....deci cam asa a aratat meciul in imagini.
















 
















        A fost un meci interesant cu multe actiuni si un joc mai ingrijit fata de cel de duminica.......dar las comentariile pentru alta data.

4 comentarii:

  1. Delia | THE HORNETS23 februarie 2011 la 12:29

    Frumoase poze! Si ma bucur ca iti place sa vii la meciuri. Referitor la ceai... il mai gasesti din cand in cand (ori prea fierbinte ori doar caldut). Ieri, fiind in cursul saptamanii, probabil au considerat ca o sa vina prea putina lume si n-ar merita efortul... Oricum, logica celor de la chiosc (nu stiu daca tine de management) e uneori greu de inteles.
    Altfel, daca mai ai vreo nelamurire (referitoare la joc sau la altceva ce tine de asta) poti apela oricand la unul din noi si sunt sigura ca te va lamuri.
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. De venit la meciuri o sa tot vin in masura in care timpul imi va permite. Nu stiu daca ai voie sa vi tu de afara cu ceaiul tau...nu ar fi rau nici asa.....nu militez pentru consumul de bauturi alcoolice in incinta...dar macar ceva cald sa se poata bea in conditiile in care stai 2 ore pe un scaun si nici foarte cald nu e.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain setul. Mă vad şi eu prin tribună :-)

    Cel mai mult îmi place panning-ul cu Kiri. Ce timp de expunere ai folosit? Poate încerc şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pozele nu sunt prea stralucite.....e loc de mult mai bine.....si culori...si lumina...multe...dar eu nu le "fotoshopez". Pozele sunt facute cu ISO-400 , timp de expunere ce variaza intre 1/60 pana la 1/180 iar distanta focala depinde de situatia. Nici aparatul nu poate mult mai multe chestii (am un D40).

    RăspundețiȘtergere