marți, 21 iunie 2011

1 (Eu) + 1 3/4 (Teo) = 1 (acum 2 zile)...si in curand = 3

 Acum 2 zile am implinit 1 an din momentul in care ne-am "cascatorit". Si atunci si acum am avut parte de vreme frumoasa.....asa ca "acum" am organizat un garatar (tipic romanesc)


  Au fost invitati cu "mic" cu "mare"
 Au fost si oameni tineri dar si oameni mai invarsta
Si sportivi
 Am primit si vizita surpriza a unui artist contemporan
A fost o zi frumoasa si datorita vremii dar mai ales oamenilor care au fost langa noi sau ne-au felicitat de la diverse distante. Din pacate gratarul (meniul principal al zilei) nu a reusit sa ajunga in nici o poza...dar prajitura = semitortul preparat de Teo a fost in centrul atentiei
  Multumim tuturor participantilor la eveniment atat celor care au fost prezenti si fizic, dar si celor care au fost alaturi de noi cu gandul,sufletul sau spiritul.
  Pentru ca nu prea pot caracteriza in multe cuvinte tot ceea ce am facut sambata o sa incerc sa las imaginile sa sa mai spuna cate ceva .......a ...si un cuvant care sa inglobeze toata miscarea de sambata ar fi Voie Buna.









  Multumesc (multumim) pentru tot.

Un comentariu: