marți, 14 iunie 2011

De ce "mai" stau in Romania ?

  Cred ca raspunsul se gaseste in pozele de mai jos. Romanica nostra asa cum este ea "furata"....tot mai are destule resurse pentru toata lumea insa depinde de fiecare om ce asteapta de la tara asta. Eu unul nu prea mai astept multe lucruri dar cel putin vreau ca ceea ce ma inconjoara deja sa nu fie ruinat de catre altii. Cand ma refer la ceea ce ma "inconjoara"...nu ma refer la peretii apartamentului in care stau (pot sta la fel de bine intr-un apartament si in alta tara) ci la oamenii si lucrurile care imi sunt apropiate si cu care interactionez pentru a ma elibera de tot ce inseamana civilizatia asta urbana "minuntata".
  Daca nu voi mai avea oamenii apropiati mie cu care sa interactionez :


 Daca nu voi avea locuri unde sa ma pot plimba fara sa fie neaparat un trotuar sau o strada din asfalt ci o pajiste sau o poteca sau o poienita:
  Daca nu voi putea atinge lucrurile care intr-un fel sau altul imi ofera hrana mea de "aproape" fiecare zi nemijlocit de "E-uri", conserve de metal sau ambalaje din plastic




Daca natura pe care o stimez va inceta sa ne ofere "lucruri" pe care doar ea poate sa le dea:


  Daca noi cei care ne cunoastem vom inceta sa mai facem lucruri care sa ne integreze intr-o miscare, intr-un hobby sau pasiune care sa reprezinte oaza fiecaruia de liniste sufleteasca





 Daca tot ceea ce ne reprezinta pe noi ca oameni mai presus de orice job, rata, necaz sau cearta va inceta sa existe pentru ca "suntem prea ocupati" sau "suntem oameni de cariera" sau pentru ca pur si simplu nu mai stim sa ne intoarcem la lucrurile simple care ne dau multe bucurii.....atunci imi voi strange gandurile si voi pleca cu ele intr-o tara ce poate sa imi ofere toate cele enumerate mai sus.
 Ca o concluzie vreau sa spun MULTUMESC tuturor celor care ma tin aici (cu sau fara voia mea), chiar daca nu am inclus pe toata lumea in poze cu sigurata fiecare din cei care citesc asta stiu ca imi sunt aproape intr-un fel sau altul neconditionat de absolut nimic.
 MULTUMESC.

2 comentarii:

  1. Deosebit....e pus totul intr-o lumina reala...care speram sa nu se stinga...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand lumina asta se va stinge, voi aprinde becul in alta parte si voi incerca sa imi recladesc lumea mea asa cum o doresc eu (sper sa nu fiu nevoit sa incerc asta in viitorul apropiat)

    RăspundețiȘtergere