luni, 21 martie 2011

Istorie in direct

   Cand am scris prima oara pe blogul asta sau mai bine zis scopul principal al acestui blog era sa imi astern pe "hartie" gandurile in legatura cu activitatile mele. Acum se pare ca am cam deviat de la subiectul initial al blogului....pentru ca in ultimul timp scriu doar despre altii...mai exact echipa de Hocehy a Brasovului. Am ajuns si in finala campionatului si incepand de acum vreo 3 ore ii conducem pe cei de la Ciuc, cu un super 2-0 la meciuri. Inca se mai poate realiza scorul meu de la inceputul finalei...si anume Brasov - Ciuc 4-0 la meciuri. Azi a fost cel mai frumos meci din cate am vazut pe arena din Brasov.....o partida foarte intensa si mult angajament de ambele parti. A fost o lupta adevarata pe gheata si cred ca inafara de multe greseli facute de noi in aparare (multe pase aiurea ...ca dovada si primul gol primit) am avut cel mai bun portar care l-am fi putut avea vreodata. Daca nu era Polk, ar fi trebuit sa revenim in repriza a 3-a de la 10-1 pentru Ciuc nu de la 3-1 cum sa si intamplat.
   O seara frumoasa...cu o atmosfera foarte placuta....multi suporteri, multe incurajari,multe faze de poarta si cum ii sta bine unui final.....dramatism pana in ultima secunda (care intre noi fie vorba....ultima secunda s-a mai prelungit cu inca alte 5 secunde).
   In cateva cuvinte : Multumesc echipei, dar mai ales lui Polk, multumesc publicului si prietenilor care au fost in tribune pentru a ne bucura impreuna de o super victorie (sper sa nu sune a manelism).














Un comentariu: