marți, 15 martie 2011

Si asa am ajuns in finala

 Cu toate ca in ultima vreme am scris doar despre hochey pe gheata, azi voi face cam acelasi lucru pentru ca meritam. Am ajuns in finala mult asteptata dupa ce am invins Steaua Bucuresti categoric cu 3-1 (ultimul meci la steaua nu se mai disputa pentru ca deja este stabilita castigatoarea).
  Pentru cei care au fost in tribune la meciurile de acasa au avut ce vedea.....public numeros si de calitate, conditii foarte bune la toate capitolele si mai ales un joc al echipei brasovene ce a crescut de la meci la meci. Prima partida la care am luat parte live "ca suporter" a fost tot intr-un meci tot cu steaua (pierdut de noi cu 2-3 in prelungiri). De la acel meci in care am dat un gol gratis celor de la steaua, multe degajari spre nicaieri de la mijlocul terenului si superioritate de 5-3 pe care nu am concretizat-o...............am ajuns ieri la ultimul meci de acasa in semifinala si intradevar am avut ce vedea. Un joc foarte bun facut de echipa brasoveana, combinatii precise cu multe pase si o asezare buna in teren la care se adauga si forma excelenta a lui Polk (portarul). Nu am avut meciuri usoare in semifinala, dar ne-am comportat exemplar (ca suporteri) si am primit in schimb niste meciuri de foarte buna calitate (felicitari echipei).
 Cateva poze din cele doua jocuri din semifinala (disputate acasa).
Primul meci acasa inceput cu scorul de 1-1 la partide:

Primul meci de acasa a fost bun calitativ, cu multe duritati in special din partea celor de la steaua...dar per total nu prea am avut cu cine sa jucat .....scor 4-0....era sa uit am jucat si in dezavantaj pentru ca ne-a lipsit mascota (albinutza).

Poze de la meciul de ieri unde formatia brasoveana a intrat pe gheata cu avantajul de 2-1 la meciurile directe + mascota :)
Felicitari pentru victorii si ne vedem in finala. Hai Brasovu' !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu